Andreea Onisei

Servicii design de interior

Designer de interior. Amenajarea completă a locuințelor, Măsurători, Consiliere și proiectare mobilier, Schițe 3D pentru proiectarea mobilierului, Decorarea ferestrelor, Proiectare 2D și 3D pentru decorarea ferestrelor, Simulare grafică 3D pentru amenajare cu mobilier și decorațiuni. Consiliere și măsurători pentru decorarea ferestrelor, Consiliere în decorarea pereților cu tapet, Consiliere pentru covoare, Consiliere materiale textile pentru locuință, Consiliere instalare corpuri de iluminat.

Zone prestări servicii

Toată România

Certificări

Curs pentru combinarea culorilor în locuință, organizat de Atelierele Ilbah.

Workshop pentru tendințe în amenajarea locuințelor, organizat de Adela Pârvu.

 

Designer de interior

InteriorPro: – În ce domenii ai mai lucrat și ce faci  în prezent?

Andreea Onisei: – Am lucrat în designul de interior dintotdeauna. Am început ca și consilier pentru decorarea ferestrelor și pereților la un showroom în Iași. În paralel aveam și propria afacere în același domeniu. Când m-am mutat în București am început să lucrez și cu mobilierul. Acum am multe oportunități creative și îmi place foarte mult să interacționez cu oamenii. Specificul muncii mele se axează mai mult pe amenajarea casei cu mobilier, dar dacă timpul îmi permite, le și decorez clienților casa, întrucât aceasta este pasiunea mea! 

InteriorPro: – Ce anume te atrage la meseria pe care o ai cum?

Andreea Onisei: – În primul rând mă atrage comunicarea cu oamenii și faptul că pot să îmi ajut clienții. Mă pun în locul lor și îmi dau seama ce interior își doresc. În acest domeniu, fiecare zi este o provocare, iar mie chiar îmi plac provocările. De exemplu, am avut un client care pe ultimul moment s-a decis să își dărâme un perete din living și a trebuit să mă gândesc cum să reamenajez în alt mod locuința, folosind aceleași produse care erau deja comandate. Bineînțeles, clientul nu accepta un alt termen de finalizare. Cu multă străduință și determinare, am reușit să duc la bun sfârșit acest proiect.

InteriorPro: – Ce anume te recomandă ca fiind profesionist în ceea ce faci? Care sunt punctele tale forte în fața clientului?

Andreea Onisei: – Seriozitatea, punctualitatea de care dau dovadă și plăcerea de a-mi ajuta clienții să își creeze un cămin cât mai confortabil. Experiența este la fel de importantă. De 7 ani lucrez în acest domeniu și nu exagerez când spun că nu există o singură zi în care să nu învăț ceva nou.

Caut un consens între mine și client

InteriorPro: – În toți acești ani te-ai confruntat cu mulți clienți dificili, cum ai detensionat situația respectivă și cum s-a încheiat proiectul?

Andreea Onisei: – În primul rând, sunt de părere că poți detensiona orice situație prin comunicare, răbdare și calm. Consider că mă definește calmul în aceste situații dificile, trebuie să mă liniștesc mai întâi eu ca să îl pot ajuta pe cel din fața mea. Dacă situația o impune, caut un consens între mine și client, astfel încât fiecare să fie mulțumit. Dacă se întâmplă să am un dezacord cu un client, rezolv problema, iar apoi rămânem în termeni buni. De obicei clientul revine tot la mine pentru alte achiziții și informații.

InteriorPro: – Povestește-mi pe scurt cel mai important proiect pe care l-ai avut până acum. Cât a durat până la finalizare și cât a fost valoarea proiectului, aproximativ?

Andreea Onisei: – Este vorba de o amenajare de sus până jos a unei vile, parter și etaj. Casa este a unei familii de arabi, foarte cumsecade, iar valoarea proiectului meu ajungea până la 75.000 lei. Am mers întâi la măsurători, apoi l-am ajutat pe client să își aleagă parchetul, ușile, culoarea pereților și toate decorațiunile în funcție de mobilierul pe care și l-a dorit. Pentru toate acestea am făcut planuri de amenajare 3D foarte detaliate, am pus toate detaliile pe schiță. Mi s-a părut interesantă încrederea pe care a avut-o în mine, la orice piesă de decorațiune pe care o vedea prin magazine, mă suna pentru a-mi cere părerea. Proiectul a durat 3 luni, iar eu am făcut totul cu drag și multă plăcere. 

Ești stimulată să fii creativă

InteriorPro: – Câte variante de schițe ai făcut pentru cel mai greu proiect al tău?

Andreea Onisei: – Pentru vila despre care îți spuneam, am făcut chiar 7 variante de schițe de design de interior, camera copilului a fost mai dificilă de proiectat, deoarece era micuță iar copilul foarte pretențios în cerințele lui așa că a durat puțin mai mult până să cădem de acord asupra mobilei. Un alt proiect pentru care partea  de proiectare a fost mai elaborată, a fost pentru o clientă care și-a achiziționat un apartament ce era deja parțial mobilat. A dorit un perete despărțitor din mobilier coordonat cu mobila existentă, cu spații pentru depozitare. Am stat 3 zile în magazin cu clienta pentru a testa și alege comodele și un dulap pe care să îl putem modifica și configura pentru spațiul disponibil.

InteriorPro: – Spune-mi cât de diversificate au fost proiectele pe care le-ai realizat, de la cel mai simplu până la cel mai extravagant.

Andreea Onisei: – Cele mai simple proiecte sunt cele punctuale, în care clienții știu ce vor, iar eu contribui cu câteva completări. În schimb, fiecare proiect complex este o provocare, deși este un ritm de lucru intens. În ultimele 4 luni am lucrat la 3 vile și un apartament, toate amenajate integral. Proiectul care mi-a plăcut cel mai mult a fost vila familiei de arabi, dar dacă pui mereu suflet în ceea ce faci, toate proiectele sunt frumoase. Din punctul meu de vedere, o mare provocare este amenajarea cu decorațiuni, trebuie să fii foarte atentă la detalii și să asociezi piesele astfel încât să creezi o ambianță personalizată. Ești un generator de idei, ești stimulată să fii creativă mai ales atunci când clientul este de acord cu tine. Totul ține de experiența pe care o ai și de plăcerea cu care lucrezi!

Sunt în relații foarte bune cu clienții mei

InteriorPro: – Ce relație ai cu clienții? Cum păstrezi legătura cu ei? 

Andreea Onisei: – Sunt în relații foarte bune cu clienții mei, chiar cu unii din ei mi-am legat prietenii, ne sunăm și de sărbători. Aceștia revin pentru completări de mobilier, pentru informații cu privire la diferite campanii promoționale. Odată ce au colaborat cu mine, atunci când revin în magazin, mă caută special.

InteriorPro: – Cum anume decurge o întâlnire față în față cu un client? Există ceva aparte în modul tău de abordare?

Andreea Onisei: – Încerc să conduc fiecare întâlnire într-o zonă relaxantă, nu îmi place să mă întâlnesc cu clienții la birou, prefer să vorbesc cu ei pe canapea într-un loc mai retras. Consider biroul un loc oficial, nu mai ești la fel de deschis cu clientul, iar eu îmi doresc să mă apropii de clienți, să creez o atmosferă cât mai caldă, întrucât vreau să descopăr necesitățile clienților.

Clienții rămân surprinși atunci când le oferi timpul tău liber

InteriorPro: – Spune-mi ceva ieșit din comun sau surprinzător ce ai făcut pentru un client și acesta a rămas plăcut impresionat.

Andreea Onisei: – De obicei clienții rămân surprinși atunci când le oferi timpul tău liber. Dacă mă sună un client chiar și duminica și nu am alte obligații, îmi fac timp să mă întâlnesc cu el. Acest gest este un plus, mulți clienți apreciază faptul că îmi dedic timpul personal pentru ei. Am avut un client la care m-am dus într-o vizită pentru măsurători cu multe mostre de pal într-un rucsac, pentru că erau grele și acesta a rămas impresionat.

InteriorPro: – Care este reacția clienților atunci când au în casă tot ce au comandat? Cea mai bună și cea mai ciudată reacție pe care o ții minte?

Andreea Onisei: – Cea mai frumoasă reacție a venit de la o doamnă în vârstă care mi-a dăruit un buchet de flori, mi-a mulțumit atât de mult … iar acum când vine în magazin mă caută să mă salute. Îmi sun clienții după fiecare livrare, mă felicită pentru punctualitate și pentru felul în care a ieșit proiectul. Cea mai ciudată experiență pe care am avut-o a fost cu un client foarte dificil, pentru care m-am străduit să fie toate în regulă (anterior a făcut niște achiziții tot de la mine), iar atunci când i s-a livrat comanda, după montaj, clientul a zis că nu mai dorește nimic, fără să îmi dea nicio explicație. Aceasta a fost cea mai urâtă experiență pentru că sunt un om care pun suflet în ceea ce fac și m-a afectat faptul că nu am cunoscut motivul tăcerii sale.

Fiecare om din echipă este important

InteriorPro: – Ce îți place cel mai mult în ceea ce faci?

Andreea Onisei: – Sunt multe lucruri care îmi plac, socializez, mă întâlnesc cu colegii pentru a discuta diverse idei creative, mă implic în motivarea și rezolvarea problemelor colegilor cu care lucrez. Nu îmi place să am oameni demoralizați în echipă, îmi place să îi ridic și să îi trag după mine. Întotdeauna mi-am dorit să lucrez în echipă și îmi place foarte mult. Treaba merge brici atunci când fiecare ne cunoaștem atribuțiile și punctele forte, consider că fiecare om din echipă este important. 

InteriorPro: – Care este motto-ul după care te ghidezi în viața profesională?

Andreea Onisei: – “Cere universului ce-ți dorești, iar el ți-l va oferi!”

Andreea Onisei
Etichetat pe:            

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *