Cum se construiește un brand

Brandul ne reprezintă, arată cine suntem. Este un set de idei, emoții și asocieri care îți vin în minte atunci când te gândești la compania ta. Brandul este prezent în publicitatea noastră, pe site-uri și în toată comunicarea ce pleacă de la noi. Dar nu este doar atât. Brandul nostru este prezent în tot ce facem, de la ce spunem clienților și viitorilor angajați până la exprimarea politicilor de HR, financiare și de management. Este prezent în felul cum vorbești cu colegii și cum interacționezi în numele companiei tale cu oricine altcineva.


Misiunea, viziunea definesc brandul

Misiunea și viziunea sunt cele ce clădesc un brand

Ce alte elemente consolidează un brand


La InteriorPRO te ajutăm să muncești mai ușor prin construirea și consolidarea unui brand puternic. Astfel, clienții și angajații vor înțelege mai simplu cu ce te ocupi, cum te diferențiezi de concurenți și cum vezi viitorul firmei tale peste câțiva ani.

Vezi și alte metode și tactici de promovare, adaptate special pentru categoria produselor pentru amenajări interioare, magazinelor și producătorilor de mobilă și decorațiuni:

Publicitate plătită | Social media | Optimizare site | Optimizare conversie | Email marketing


Vrei să discutăm împreună despre cum putem colabora? Completează și trimite formularul. Te vom contacta în cel mai scurt timp.