administrarea websiteului de vanzari online InteriorPRO

Înainte de a intra în detaliile administrării website-ului de vânzări online, imaginează-ți acest scenariu.

Vânzătorii buni întâmpină clienții care intră în showroom în căutarea ofertelor de mobilier, decorațiuni, electrocasnice sau saltele. Ei interacționează cu pricepere cu un potențial client pentru a identifica cel mai bun mod de a-l ajuta, apropiindu-se pas cu pas de finalizarea vânzării. Ignorarea clientului prezent în magazinul fizic nu este o opțiune și este puțin probabil să se întâmple.

Poți spune exact aceleași lucruri despre clienții care își încep călătoria de cumpărături online în magazinul tău digital?

Echipa de vânzări este responsabilă față de fiecare vizitator al magazinului online, la fel ca în magazinul fizic

Foarte mulți dintre noi facem cumpărături în mod regulat online. Iar angajarea vizitatorilor și furnizarea de răspunsuri ar trebui să fie în continuare principalele obiective de vânzare pe site, chiar dacă se fac puțin diferit față de magazinul fizic. De fapt, dacă știi cum să analizezi, comportamentul online al clienților oferă chiar mai multe informații decât o vizită în persoană la showroom. Fiecare vizitator lasă în urmă informații valoroase atunci când îți vizitează site-ul web. Aceste informații pot oferi echipei tale date despre cum să-ți calculezi pașii viitori.

Succesul în vânzarea pe internet nu vine oricum. Dai mai multă încredere echipei de vânzări dacă îi oferi o ghidare sau o instruire în domeniul digital. Echipa trebuie să știe să folosească tehnologia ca să comunice sau să analizeze datele. Echipa trebuie să știe cum se măsoară succesul în vânzarea online. Nu poți “citi” un vizitator pe internet la fel ca într-un magazin fizic. Iar un consultant bun știe cum să facă o abordare diferită, dacă are acces la comportamentul digital al clientului.

Toate oportunitățile, digitale sau din magazinul fizic, sunt importante. Administrarea website-ului de vânzări este despre a avea coechipierii potriviți în rolurile potrivite, despre stabilirea responsabilităților și despre instruire, pentru a te asigura că toți membrii echipei tale de vânzări online știu cum și de ce să urmărească clientul din magazinul online.

Administrarea website-ului de vânzări: cât de importante sunt recomandările

recomandarile pe website-ul de vânzări - InteriorPRO
Fluxul activităților ce include recomandările de produse și servicii

De obicei suntem foarte atenți atunci când cineva ne face o recomandare, mai ales dacă aceasta vine dintr-o experiență directă cu produsul sau serviciul pe care și noi ni-l dorim. Recomandările personalizate se bazează pe comportamentul clientului. Pe ceea ce a dat click sau ce a cumpărat anterior vizitatorul actual, pe ce au cumpărat alți clienți. De asemenea, se bazează pe articolele aflate în prezent în coș sau care au fost abandonate într-o sesiune anterioară de cumpărături. Recomandările pot viza produse alternative, similare, dar cu calități suplimentare, mai valoroase și deci mai scumpe. Recomandările mai pot viza produse sau servicii complementare, ce pot îmbunătăți și extinde experiența clientului. Nu uitați să aduceți în timp real pe site recomandările voastre în fața clienților și ulterior părăsirii site-ului, prin email. Ultimul pas este acela de a identifica recomandările care au succes și de a le promova mai bine.

Îți putem spune mai multe despre cum se face administrarea website-ului de vânzări.

Citește aici mai multe despre cum putem ajuta, dezvolta sau instrui echipa unui magazin online.

Dorești să colaborăm? Trimite-ne formularul completat.