dezvoltarea magazinului online interiorpro

Dezvoltarea magazinului online trebuie să se plieze pe comportamentul unui cumpărător tipic. La început, clientul are nevoie de orientare. Apoi are nevoie să vadă produsele tale fanion. Pe urmă trebuie să înțeleagă adâncimea și bogăția sortimentului pe care îl etalezi. Dacă are întrebări i-ar fi utilă o pagină de răspunsuri. A gândi fiecare pas și fiecare cale de urmat pentru fiecare tip de client în magazinul tău vitual ține de strategia de dezvoltare a website-ului.

Iată mai jos câteva idei despre direcția în care ar putea merge website-ul tău, spre performanță.

Nu aglomera magazinul

Mai mult nu înseamnă mai bine. Cădem de multe ori în greșeala de a aglomera magazinul cu multe produse și uităm de calitatea experienței clientului cu acestea.

Evidențiază produsele cheie

Tratăm deseori produsele la fel, indiferent de prețul și calitățile lor, mai ales fără să accentuăm diferențele ce justifică prețul. Atunci când într-o categorie găsești produse la un anumit nivel de preț amestecate cu alte produse la un preț dublu sau triplu, este un semn că nu crezi în ceea ce vinzi. Treaba noastră ca vânzători online este să prezentăm clientului produsul perfect, chiar dacă prețul afișat este mare. Și atunci, aceste produse ce sunt vârf de gamă trebuie scoase din grămadă și prezentate diferit.

Creează colecții exclusive

Este greșit să crezi că toate produsele tale trebuie să aibă o audiență publică, adică să fie văzute de toți. Este de presupus că o parte dintre ele ar putea face obiectul unor nișe restrânse și specializate de clienți. De exemplu, într-o astfel de nișă sunt designerii de interior. Unii designeri nu apreciază produsele de lux la care au acces și clienții lor, au nevoie de produse exclusive, pe care să le poată prezenta ca atare. Și pe care le pot găsi în secțiuni dedicate lor, pe site-ul tău.

Spune o poveste

Fiecare produs cheie din lista ta are o poveste ce deschide portofelul cumpărătorului. O formă particulară, o culoare accentuată, un amplasament deosebit sau o personalitate ce are o legătură apropiată cu produsul, toate pot face parte din poveste. Fără această poveste, mai ales în mediul online, nu poți apropia produsul de client. A spune povestea potrivită și a alege cu atenție mijlocul prin care ajunge povestea la client, sunt alte două aspecte la care ne gândim.

Magazinul tău online devine ghid de cumpărături pentru clientul din magazinul tău fizic

Fii atent la întrebările clienților din magazinul tău fizic. Răspunsurile la aceste întrebări pot fi ușor transformate în categorii distincte de produse pe site-ul tău. Clientul caută perdele sub 250 lei? Dacă are sens din punct de vedere al inventarului de produse, fă-ți această categorie pe site și prezint-o clienților din magazin în viitor. Și noii vizitatori ai site-ului o vor aprecia.

Vrei să discutăm împreună despre o direcție de dezvoltare pentru magazinul tău online? Trimite-ne formularul de mai jos, completat.

Vezi aici și alte metode de promovare pe care le poți lua în calcul pentru activitatea ta.