Servicii de email marketing InteriorPRO

Când te referi la servicii de email marketing nu vorbești doar despre tehnologiile compunerii, distribuirii mesajelor și analizării rezultatelor. De fapt, în esență, este vorba despre mesajul comunicat și despre povestea pe care o spunem către client. De aceea punem valoare îndeosebi pe cuvântul care ajunge la client și nu doar pe modul în care este transmisă informația.

Din 1978, de la trimiterea primului email comercial, știm că mesajul nu este despre brandul, produsul sau serviciul pe care îl vindem. Un mesaj comercial prin email are scopul de a construi și de a întări o relație pre-existentă cu clientul, oferindu-i informație relevantă, valoroasă, care să-l ajute să-și depășească problemele.

Există această neîncredere, la unii beneficiari de publicitate, în campaniile bazate pe click. În aceeași măsură există și o predispoziție a acestora de a investi în campaniile de email. Este adevărat că, de la industrie la industrie, rata deschiderii email-urilor pentru campaniile reușite este în jur de 17%. Cumva aceste campanii de email aduc rezultate mai bune dacă le raportăm la costuri. Cu condiția să fie bine realizate, adică bine nișate.

Construim gratuit pentru tine liste de clienți cărora le trimitem mesaje

Se spune că trebuie să prețuiești în bani fiecare adresă de email pe care o culegi de la client, cu acordul lui. Doar astfel poți construi o listă, în timp. Sigur, există moduri diverse de a convinge un client să-ți dea un acord de comunicare prin email. Cam toate se bazează pe ceva ce trebuie să oferi gratuit clientului, în schimbul acordului. Nu este suficient să fie gratuit, ceea ce oferi trebuie să aibă valoare recunoscută:

  • să rezolve direct o problemă
  • să nu necesite efort sau cost de niciun fel din partea clientului
  • să fie legat de business-ul tău, de ceea ce faci tu, ca un prim pas către produsul sau serviciul tău

Tipuri de mesaje

Spunem că facem EMAIL MARKETING gratuit. Mesajele sunt importante în orice business, de la simplul – Bună ziua! Bine ați venit! – la newslettere, mesaje promoționale, mesaje tranzacționale, mesaje de reamintire sau de mulțumire. Aici vorbim și de mesaje automate și de mesaje personalizate (acestea sunt cele mai valoroase). Pentru fiecare situație, trimitem mesajul personalizat cel mai potrivit.

Iată câteva tipuri de mesaje și contextul în care sunt concepute:

  • anunți ceva nou
  • anunți o actualizare, o adaptare sau o îmbunătățire
  • oferi informație diversificată într-un format concentrat, precum newsletter-ul
  • transmiți o invitație la un eveniment
  • mesaje comerciale unu-la-unu, către un client
  • mesaje de confirmare pentru o acțiune precedentă a clientului
  • mesaje de bun-venit
  • mesaje ce te prezintă în fața clientului; în loc de un singur mesaj, poți trimite o serie de mesaje, legate între ele ca subiect, țintite pe interesul clientului

Fiecare client este diferit totuși poate fi asemănat și cu alții

Uneori nu putem să personalizăm fiecare mesaj. Ca să potrivim cât mai bine mesajul, trebuie să împărțim, să segmentăm clienții. Segmentarea o facem, de exemplu, în funcție de cât de recent am interacționat cu clientul, cât de frecvent ne răspunde sau cât de mult a cumpărat clientul în trecut.

Servicii de email marketing: cum le măsori?

În principiu ne interesează patru lucruri: dacă mesajul a ajuns in inbox, dacă a fost deschis, dacă clientul a interacționat cu link-urile din mesaj și dacă există clienți care au dorit să fie scoși din lista de email. Pentru oricare dintre aceste metrici există căi de îmbunătățire a performanței.

Ești nerăbdător să afli mai multe despre serviciile de email marketing?

Vezi și alte metode și tactici de promovare, adaptate special pentru categoria produselor pentru amenajări interioare, magazinelor și producătorilor de mobilă și decorațiuni:

Marketing prin conținut | Publicitate plătită | Social media | Optimizare site | Optimizare conversie

Vrei să discutăm împreună despre cum putem colabora? Completează și trimite formularul.