InteriorPRO - marketing prin conținut

Suntem specializați în marketing prin conținut pentru amenajări interioare

Marketingul prin conținut luptă să cucerească atenția. Aș spune că orice activitate de marketing se întemeiază, se hrănește cu conținut de calitate.

Amenajarea interioară și exterioară a locuinței, mobilarea, decorarea sunt subiecte complexe. Sunt atât de multe categorii de produse și servicii încât specializarea și diferențierea furnizorilor a devenit obligatorie. Specializarea furnizorilor cere imediat o organizare similară a promovării prin conținut. O recunoaște toată industria de promovare, în frunte cu Google și Facebook. Sunt peste 6 milioane de postări pe bloguri pe zi, peste 28 milioane de articole sunt distribuite zilnic.

Dar nu poți crea conținut original și interesant dacă nu ai interacționat direct și suficient de mult cu produsele. Simpla comparație a unor produse este o aventură spre necunoscut pentru un om de marketing care nu cunoaște în detaliu produsele. Pe de altă parte, dacă ai trăit ani de zile în lumea produselor pe care le promovezi, perspectiva este total diferită. Dacă vrei, de exemplu, să vorbești doar despre confort la o canapea, poți lua în calcul confortul ergonomic, confortul termic, confortul vizual, confortul la atingere, confortul la utilizare etc. Doar cineva care a produs sau a vândut ani de zile o canapea o poate face cel mai bine.

Care sunt cele mai eficiente 3 tipuri de conținut

Poate că educarea clientului nu este primul obiectiv la care te gândești atunci când evaluezi ce tip de conținut este eficient. Și totuși ultimele studii arată următorul top al preferințelor clienților legate de conținutul dorit:

  1. Referințe, caracterizări preluate de la clienți, testimoniale
  2. Tutoriale, instrucțiuni
  3. Demonstrații, ghiduri privind utilizarea produsului sau serviciului

Din ce cauze eșuează cel mai des marketingul prin conținut

Vorbim cel mai des de o singură cauză. Crearea de conținut se oprește înainte de vreme. Deci nu calitatea e o problemă deosebită ci stoparea creației și publicării de conținut. Cineva concluzionează că nu mai are răbdare și că nu poate aștepta minim 6 luni după succes.

Dacă putem considera publicitatea o investiție, atunci marketingul prin conținut este cea mai sigură cale de a obține rezultatul dorit, cea mai lipsită de riscuri. Dar trebuie să ai răbdare și să nu te oprești niciodată. Recomandăm construirea unui program de generare de conținut pe termen mediu sau lung.

Ce ingrediente cheie are un marketing prin conținut de succes

În fapt, aceste ingrediente sunt principiile de bază într-o campanie de publicitate prin conținut. Consecințele aplicării lor sunt creșterea implicării clientului și creșterea ratei de răspuns. Iată care sunt ele:

  1. Personalizarea mesajului
  2. Legătura online cu comunitațile
  3. Adaptarea la metodele de căutare inteligentă de pe internet
  4. Noile forme de conținut
  5. Interactivitatea conținutului

Personalizarea mesajului pentru fiecare audiență

Clienții sunt mai interesați în alegerea unui conținut dacă acesta vizează specific nevoile sau interesele lor. Invers, conținutul neinteresant este cel mai adesea un conținut bun dar care este adresat persoanei greșite.

Din fericire, marketingul prin conținut digital este croit să poată servi fiecărui client conținutul pe care îl caută. Termenii de căutare și comportamentul sunt indiciile pe care o campanie de conținut personalizat le urmărește. Iar segmentarea publicului în mediul online este unealta cu care lucrezi.

La InteriorPRO recomandăm conceperea unor teme într-un număr suficient de mare ca să răspundă fiecărui termen de căutare major și fiecărui stadiu al angajării clientului în căutare.

Vezi și alte metode și tactici de promovare, adaptate special pentru categoria produselor pentru amenajări interioare, magazinelor și producătorilor de mobilă și decorațiuni:

Publicitate plătită | Social media | Optimizare site | Optimizare conversie | Email marketing

Vrei să discutăm împreună despre cum putem colabora? Completează și trimite formularul.