Această pagină este despre ce facem și cum te promovăm gratuit pe InteriorPRO, în mod profesionist, pe tine, partenerul nostru. Mai jos sunt instrumentele cu care lucrăm ca să îți facem publicitate și să-ți aducem clienți valoroși.

Să ne înțelegem! Sunt mulți care pot să facă pentru tine marketing digital. Poate unii au chiar mai multe mijloace decât noi. Dar la InteriorPRO facem toate acestea GRATUIT, cu excepția situațiilor în care trebuie să plătim la rândul nostru unor terți (de exemplu Google, Facebook) pentru publicitatea ta.

Marketing prin conținut

Scriem gratuit despre tine și despre produsele sau serviciile tale. Articole scrise de noi pentru tine, articole interactive, formulare, scheme, diagrame, infografice, studii de caz, comparații, cercetări, prezentări, schițe, randări, video-uri. Cu acest conținut te promovăm gratuit pe site-ul nostru, aducem vorba despre el în newslettere, în comunicate de presă, în rețelele sociale. Analizăm performanța acestui conținut, ce valuri a stârnit. Refacem unde este cazul și o luăm de la capăt.

Publicitate plătită pe Google, Facebook, Linkedin etc.

Dacă ai un buget de publicitate pe care poți să-l aloci campaniilor PPC (PAY-PER-CLICK) foarte bine! O să ne ocupăm gratuit să-l utilizăm cu cea mai bună eficiență. Vom testa și vom folosi canalul media care dă cele mai bune rezultate. Chiar dacă ai o concurență mai puternică și mai potentă financiar, avem știința de a căuta și de a găsi căi de promovare pe care ceilalți nu le folosesc sau pe care tu le poți utiliza mai bine decât ei.

Te promovăm gratuit în mediile sociale

Altfel spus, facem SMM (SOCIAL-MEDIA-MARKETING). Ești (deci exiști), de exemplu, pe Facebook. Dacă nu ești îți construim noi o pagină, un profil. Scriem și postăm conținut original și adaptat la rigorile fiecărei platforme de Social Media. Căutăm persoane cu autoritate (influenceri) în domeniul tău de interes și repostăm ce au scris ei. Construim audiențe personalizate. Ne străduim să fim prezenți și activi în grupurile unde se vorbește despre ce te interesează pe tine.

Optimizăm, mărim traficul de calitate pe site-ul tău

Adică facem, gratuit, SEO (SEARCH-ENGINE-OPTIMIZATION), cum spune lumea. După ce ne spui ce este important despre produsul tău, după ce vedem ce face concurența, ne apucăm de treabă. Mai întâi facem SEO la paginile din site-ul tău. Optimizăm titlurile, descrierile, cuvintele cheie după care te caută lumea, imaginile. Ne uităm cum putem îmbunătăți viteza de încarcare și în general experiența clientului pe site. Ne uităm să construim legături ierarhice corecte între paginile tale (ca să le evidențiem pe cele mai importante).

Apoi facem pentru tine SEO la alții (unii s-ar putea să ceară bani pentru asta). Ne folosim de conținutul de calitate de care pomeneam mai devreme ca să convingem lumea (celelalte site-uri interesate de business-ul tău). Vrem să te considere o sursă importantă și de încredere și să trimită vizitatori de calitate pe site-ul tău.

Transformăm vizitatorii în clienți

Nu toți vizitatorii site-ului tău și cumpără. Unii doar se informează, mai întâi despre tine. Apoi, dacă te țin minte, revin ulterior și pentru produsele tale. Aici intervenim noi și analizăm, facem, cum se spune, CRO (CONVERSION-RATE-OPTIMIZATION). Stăm de vorbă cu clientul (la propriu). Stăm de vorbă cu colegii tăi din vânzări, care raspund clienților. Testăm alte pagini, expresii, imagini, păstrăm și dăm prioritate conținutului care are conversie mare, din vizitatori în cumpărători. Inserăm în pagini îndemnuri mai motivante pentru client, poate punem și un chat. Într-un cuvânt, îmbunătățim interacțiunea cu clientul, indiferent dacă e prima dată la tine pe site, dacă a intrat să se informeze sau dacă e pregătit să cumpere. Și precizăm din nou, te promovăm gratuit.

Construim gratuit pentru tine liste de clienți cărora le trimitem mesaje

Spunem că facem E-MAIL MARKETING, tot gratuit. Mesajele sunt importante în orice business, de la simplul Bună ziua! Bine ați venit! la newslettere, mesaje promoționale, mesaje tranzacționale, mesaje de reamintire sau mulțumire. Vorbim fie de mesaje automate, fie de mesaje personalizate (acestea sunt cele mai valoroase). Pentru fiecare situație, trimitem mesajul personalizat cel mai potrivit. Ca să potrivim cât mai bine mesajul, trebuie să împărțim, să segmentăm clienții. Segmentarea o facem în funcție de cât de recent am interacționat cu clientul, cât de frecvent ne răspunde sau cât de mult a cumpărat clientul în trecut.

Vrei să discutăm împreună despre cum putem colabora? Completează și trimite formularul.